Beste relatie,
Het coronavirus houdt ons allemaal bezig. De impact op ons leven is fors. Wij willen onze klanten en zakenpartners graag laten weten dat Heling & Partners, zoals altijd, vol in bedrijf is en dat al onze diensten volledig operationeel zijn.
Wij kunnen via videobellen of telefonisch opdrachten uitvoeren. Bezoeken afleggen behoort inmiddels ook weer tot de mogelijkheden. Dit kan echter uitsluitend als alle betrokken partijen daarmee akkoord gaan, indien het bezoek als strikt noodzakelijk wordt beschouwd en niet via videobellen kan plaatsvinden. Verder moeten de noodzakelijke veiligheidsmaatregelen in acht genomen (kunnen) worden. Voorwaarde is ook dat niemand van de aanwezigen corona-gerelateerde klachten heeft of samenwoont met personen die dergelijke klachten hebben. De individuele collega van Heling & Partners maakt hierin zijn of haar eigen afweging.
Bent u klant van ons en hebt u vragen? Bel ons dan op 0592 – 39 46 46 of stuur een e-mail naar info@heling.nl.
Wij hebben sinds de intelligente lockdown een aantal vragen ontvangen en hebben hieronder de meest voorkomende voor u op een rijtje gezet.
Coronavirus: veelgestelde vragen
V. Welke maatregelen heeft Heling & Partners genomen om het coronavirus (COVID-19) het hoofd te bieden?
A. Al onze collega’s beschikken over een adequate thuiswerksituatie. Een beperkt aantal collega’s werkt – nu de maatregelen verruimd zijn – weer op kantoor. Al onze diensten zijn digitaal volledig operationeel. Wij kunnen allemaal op afstand en effectief werken om u te ondersteunen. De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en onze klanten staan voorop. Wij volgen het officiële advies van onze regering en de Wereldgezondheidsorganisatie.
V. Hoe kan ik communiceren met Heling & Partners?
A. U kunt contact opnemen met uw contactpersoon, zoals u dat normaal zou doen. Dat kan per telefoon, e-mail of met behulp van videobellen. Wij beschikken over meerdere platforms, zoals MS Teams, Whatsapp, FaceTime et cetera.
V. Is het kantoor van Heling & Partners geopend?
A. Ons kantoor in Assen is momenteel tijdens kantooruren geopend. De post wordt dagelijks verwerkt. Dat geldt vanzelfsprekend ook voor beantwoording van telefoon en e-mail. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0592-39 46 46.
V. Leggen jullie bezoeken af?
A. Ja, bezoeken afleggen behoort weer tot de mogelijkheden. Dit kan echter uitsluitend als alle betrokken partijen daarmee akkoord gaan, indien het bezoek als strikt noodzakelijk wordt beschouwd en niet via videobellen kan plaatsvinden. Verder moeten de noodzakelijke veiligheidsmaatregelen in acht genomen (kunnen) worden. Voorwaarde is ook dat niemand van de aanwezigen corona-gerelateerde klachten heeft of samenwoont met personen die dergelijke klachten hebben. De individuele collega van Heling & Partners maakt hierin zijn of haar eigen afweging.
V. Wordt de dienstverlening door de coronacrisis vertraagd?
A. Nee, geenszins. Wij kunnen onze opdrachten op dezelfde wijze afwerken zoals u dat van ons gewend bent.
V. Hebben jullie ruimte voor nieuwe opdrachten?
A. Ja, wij hebben zeker ruimte voor nieuwe opdrachten. Wij hebben de capaciteit, kwaliteit en de gelegenheid om nieuwe zaken in behandeling te nemen. Vanzelfsprekend met inachtneming van alle voorgeschreven maatregelen.
Wij hopen hiermee op een heldere manier aangegeven te hebben hoe Heling & Partners met de effecten van de coronacrisis omgaat en hopen op een prettige voortzetting van onze samenwerking.
Voor vragen of opmerkingen kunt u ons bereiken op 0592-39 46 46 of per e-mail op info@heling.nl.
Met vriendelijke groet,
Richard Heling, directeur